Ont...

Vanlig vecka igen, men ändå inte när den inleds med en tisdag. Skönt.. Har haft en jättefin påsk tillsammans med min älskling i huvudstaden. Vi är jättenöjda med vår resa, och jag är så glad och tacksam att vi fick bo i min morbrors och hans familjs lägenhet.

Det enda tråkiga med det hela var att jag blev sjuk på fredagen.
Redan på morgonen kände jag att allt inte stod rätt till. Tung i huvudet och ont i magen. Huvudet blev bättre, men ont i magen hade jag resten av resan och även litegrann idag. Men det är mycket bättre. Men känner inte att det fick gå ut allför mycket över vår resa....vi körde på ändå. Jacob har varit så söt och snäll mot mig, allt har ju gått lite långsammare och ibland var jag tvungen att sätta mig ner när det knep för mycket. Och varje kväll däckade jag i soffan, en kväll satt jag invirad i våra två täcken så att bara näsan stack fram. Jag föreslog även att vi skulle lägga oss tidigt och ligga och prata och mysa istället för att se på tv. Fem minuter senare sov jag som en stenad... Lätt hänt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0