Onsdag

Idag skiner solen ute vilket gör en på så bra humör. Att vakna upp till solsken! Började dagen ytterst lugnt tillsammans med en stor kopp kaffe, Vakna med the Voice och Sydsvenskan. Var flitig och städade lite här hemma innan jag for iväg till Lund. Var tvungen att åka in en timme före föreläsningen eftersom jag varit tvungen att lämna tillbaka boken jag behövde. Grrr, störigt med endast två veckors lånetid. Men har ställt mig på kö på den nu, så hoppas den kommer in snart!!

Jaja, föreläsning 12-14, mycket intressant som vanligt. Mina kursare har redan börjat nojja inför tentan, jag som är så lugn blir nästan smittad ju!! Försöker koppla bort det och endast fokusera på hur intressant jag faktiskt tycker ämnet är:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0