Mood about fashion

Vilket är vårens hetaste plagg? Randiga toppar och tröjklänningar, sådär lagom korta. Trasiga jeans, svarta och mellanblå...lite lagom upprullade.
Vem inspirerar dig mest?
Hm, försöker mest kolla på mig själv just nu...vad jag gillar och känner mig bekväm med. Men läser typ tusen bloggar så antar att jag hittar lite inspo där också:)
Vilken låt/musikstil skulle passa bra att spela när du går ut på stan i din favoritoutfit? The Ark, Säkert!, Marit Bergman
Vad skulle du helst ha på dig på årets stora vårfest? För mig får vårens stora fest gärna vara en grillkväll på gården tillsammans med personer jag verkligen gillar:) Då vill jag vara iklädd randigt linne, upprullade jeans,vita tygskor, utsläppt hår och sjukt bra humör! Om inte outfiten är perfa åker det säkra kortet på, min lilla svarta såklart!!
Vad skulle du absolut inte ha på dig i vår? Jeans med hög midja, ljus kavaj, axelvaddar.. Blää!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0