Måndag

Ny vecka, som består av tre skoldagar....sedan bär det av till huvudstaden!! Wohoo!! Åh, det ska bli så kul! Menmen, först skola. Idag tar jag bilen, körde ju till matchen igår och pallade inte ta hem bilen till Svedala då på kvällen. Så idag efter skola och träning kör jag till Svedala och parkerar bilen i tryggt förvar. Ska bli riktigt skönt att bli av med den...man ska inte ha bil i Malmö och Lund!!! Helt omöjligt att hitta parkering ju!!! Grr!!!
Jag ser ut som ljusets ängel idag:)
Linne: Vitt baslinne från H&M Divided
Kofta: Kort, 3/4-ärmad. Inköpt i somras på H&M Everyday
Jeans: Svarta, trashade älsklingar från Gina Tricot
Skärp: Leopardmönstrat från H&M, endast för att hålla byxorna uppe;)
Klocka: Casio
Nagellack: Mavala Fruity
Utomhus blir det nya uniformen, röda tygskor från Skopunkten, halsduk från Mads Nörgaard och skinnjacka från Vero Moda. Jag älskar att det är vår!!! Solen skiner idag! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0