Mååndaag!!

Ny vecka, nya tag! Och denna vecka stavas tentavecka! Blää! Men ska samtidigt bli sjukt skönt att ha den gjord...sedan blir det uppsats. Tror jag luskat ut att vi ska ha info om detta idag. Trodde det var vanlig föreläsning, men icke. Ska i alla fall snart iväg till skolan och plugga med några kursare, känns alltid bra med lite stöd:) Tror dessutom jag kom på ett bra uppsatsämne igår, ett ämne jag faktiskt funderat på ett tag. Undrar vad vår mentor kommer tycka, hoppashoppas. Och så måste jag bara hitta en partner också, eftersom man tydligen måste skriva två.. Dumt! Menmen, ska plugga satan denna vecka och hålla mig så långt från hemmet som möjligt, för här får man då inget gjort. Och det måste jag!! 

Jobbade igår, 10-18.15.
Stod sex timmar i kassa så var lite trött i benen när jag skulle hem..men det var kul:) Cyklade till stan och mötte upp Jacob och hans familj som satt och dinerade på Raa.. Gick hem till Jonas och Sara och åt tårta och gav Lasse presenter. Deras lägenhet är jättefin, hade ju inte sett den innan. Vid åtta gick vi hem...pluggade och åt kvällsmat. Sen var det natt...
Jag är så glad att det är måndag;)
Linne: NYTT! Baslinne från H&M Divided
Kofta: Åhléns
Chinos: H&M Divided

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0