Kväll...

Jacob och jag insåg ikväll att vi är sämst på att hitta på något på fredagkvällar. Vi käkar god middag...sedan sitter vi apatiska i soffan och glor på någon skit på tv. Zappar runt och gnäller över att det inte finns något att se. Till slut ger vi upp och sätter oss vid varsin dator. Kul! Kul som fan! Men nu är vi i alla fall medvetna om problemet, alltid ett steg på vägen;)
Imorgon ska jag jobba, 12-17 på Triangeln. Wohoo, enda passet jag har inbokat den här månaden, än så länge. Menmen. Igår ringde de i alla fall från Mobilia och sa att där ligger ett sommarschema och väntar på mig. Jag blev så glad! Hurray! Vecka 24-34, betydligt längre än jag vågat hoppats på. Hoppas nu bara att det är lagom mycket pass och att de ligger bra. Tänk, jag kommer kunna cykla till jobbet i sommar! Lycka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0