Irriterad

Härligt att börja torsdagmorgon med att bli irriterad... Föremålet är H&M, min kära arbetsplats. Saken är den att på senaste tiden har det varit sjuukt svårt att få tag i pass. Hittills har jag ett pass denna månad, vilket är sjukt lite!!! Arghh, jag blir galen! Jag bokar och bokar, men får inte. Konstigt tycker jag, har ju varit med i fastpoolen sedan oktober...känns som jag borde stigit lite i rankingen. Menmen. I  alla fall! Imorse fick jag ett jobbmess, om att jobba idag!! Ett perfekt pass...men! Det går inte! För nu har jag redan planerat den här dagen, ska tvätta och handla. Suuck!!! Varförvarför kan de inte vara ute i lite bättre tid?! Hade jag fått de igår hade jag tagit det direkt. Men nu, nu sitter jag här jobblös istället:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0