Inte riktigt som planerat...

Drog till stan imorse precis som planerat. Väl där spankulerade jag omkring lite inne på Storgatan och på Triangeln.. När jag gick där i godan ro fick jag dagens andra jobbmess, denna gång från Mobilia. Klickade först bort det, men svarade ändå efter en stund eftersom jag då räknade med att inte få det. Så har man ändå "försökt" liksom...typ. Men, jag fick det, 12-18.15. Fick sjukt dåligt samvete, messade Jessa, Jacob och Emelie för att meddela...och shoppade sedan ett par nya skor på DinSko bara för att få något annat tänka på. Hade faktiskt spanat in dem på en kund tidigare i veckan, så blev sjukt glad när jag såg dem:) Mjuka, sköna och så söta...

Jobbade alltså, och fick dessutom ett pass imorgon också, lite så där bara....10-18.15.
Hurray!! Med söndagslön!! Jippie, börjar kännas som att denna månad kommer fixa sig ändå. Och alla är ju så gulliga på Mobilia, blir bara mer och mer glad för att jag ska jobba där i sommar:)

En tråkig sak är att Emelie är arg på mig:( för att jag skippade fest ikväll
. Orkade helt enkelt inte, redan trött plus att jag måste upp någorlunda tidigt imorgon.. Blev istället lugn hemmakväll med pizza och choklad tillsammans med min älskling, som jag btw spenderar alldeles för lite tid med denna helg:( Imorgon var ju planen att bruncha, åka till Ikea och gå ut och äta med hans familj. Allt detta missar jag nu:( Hoppas på att hinna till tårtan i alla fall.

Är glad för att jag fått jobb, men är lite ledsen för att helgen gick åt h#lv#te:( Ochi veckan har jag tenta...blä!!! Nästan så man börjar längta till maj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0