Imorgon

Tänk, imorgon är det Valborg. Kom att tänka på det innan när jag var ute, och det var så varmt och fint väder. Det var det förra året också. Fint väder dagen innan Valborg. The big day var mulen, lite sol och sedan svinkallt på kvällen. Hoppas det blir bättre imorgon. Förra året firade jag på äkta studentvis, i Stadsparken i Lund...tillsammans med Ylva och Lisa. I år firar jag tillsammans med mina kursare i en tentasal uppe på Sol...suck! Men på kvällen blir det grill och häng i Pildammsparken med babe och Biff i alla fall. Får se om några av de andra volleybollvännerna dyker upp, Biffen har ju skickat ut en kallelse;) Vore trevligt...

Tänker i vilket fall som helst ta det lugnt, för på fredagförmiddag ska jag och babe köra upp till Sölvesborg...med mammas bil. Åh, är ju sugen på att köra! Men det kommer innebära att jag inte vågar dricka alls imorgon. Är sjukt nojjig när det kommer till sånt...vill helst inte köra över huvudtaget dagen efter jag druckit. Får se hur vi gör... Är lite sur på Jacob, han och hans föräldrar har bokat in golf på fredag...och jag måste gå med. Såvida jag inte vill sitta ensam i deras stuga i en sisådär fem timmar. Kuul... Jag tycker inte om golf. Tänker i alla fall vara trotsig och bära linne. Tänker fan inte få bonnabränna bara för att de ska tönta sig:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0