Igår

Igår jobbade jag 12-17, det gick bra och var riktigt trevligt att vara på plats igen. Försökte boka fler pass igårkväll när jag kom hem....men fick dem såklart inte:( Börjar bli lite less på detta, känns skumt att jag inte får ett enda.. Menmen! Igår efter jobb blev jag och babe inbjudna på fika hos Biffen. Mycket trevligt:) Fick kaffe, kakor och violglass, jeez vad gott! Höll på att äta ihjäl mig, alltid farligt att vara hos Biff.

Vi preliminärbokade även en resa till i sommar. Tunisien blir det:)
Fina grejer, hotellet verkade bra med slitna, men funktionella rum.. Hm.. Jaja, men allt annat verkade super, egen strand och tillgång till spa och massage. Sånt gillar jag. Måste bara plocka upp mitt sommarschema, måste se så jag inte jobbar då bara. Och kolla omtentadatum och lite sånt annat tråkigt. Men jag är taggad i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0