Idag!!

Idag är det löning, och det är ju alltid kul!! En sak som inte är så kul är att min lön är så in i helvete fel! Jättefel! Och jag har inte fått min lönespec än. Hoppas den kommer idag, så jag kan börja ringa och rätta till. Det brukar bli bra i slutändan, men det känns lite tröttsamt. Tredje månaden i rad detta händer:p

Menmen, litta pengar blev det trots allt:)
Och de ska brännas idag, mohaha! Nä, inte alla! För i så fall får jag skäll av Jacob;) Idag ska jag och Emelie i alla fall betala vår sommarresa! Jippie! Sedan ska vi för att fira det ta en tur till Entré. Och bränna lite mer pengar...och ta en fredagsfika. Skönasköna fredag! Sedan måste jag springa hem eftersom jag och babe ska iväg och storhandla. Glammigt värre!

Halv tio ska jag möta Biffen vid Coop, vi ska till Pildammsparken och springa fyra varv.
Måste ju ladda för denna helg, för den lär inte gå i sundhetens tecken, haha! Visst ja, måste till Systemet idag också;) Viktigt!! Inte glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0