Hemma igen

Kom hem från skolan för typ en timme sedan. Pluggandet tillsammans med kursarna gick bra, satt nere i ett iskallt grupprum utan fönster. Men vadfan, livliga diskussioner och en del frågetecken blev utredda i alla fall. Ska plugga järnet imorgon, och sedan är det bara att hoppas på det bästa. Blir jag godkänd blir jag jätteglad, annars gråter jag;)

Efter häng nere i underjorden var det desto trevligare att komma ut och se solen lysa.
Nu har det ju blivit riktigt varmt. Har precis avnjutit en kaffe här hemma, sitter och väntar på syrran så vi kan gå till polska marknaden. Tror jag ska övertala henne att vi ska köpa glass. Magnums nya är förtrollande god...men dyr. Och alldeles säkert inte helt nyttig. Menmen, det är ju träning ikväll.

Nu ringer det på dörren! I´m off!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0