Gårdagen

Jobbet igår gick bra, var ju lansering av Matthew Williamson for H&M.. Det hade jag glömt, haha!! Blev lite lätt fundersam när jag var påväg till personalingången och såg kön ringla. När några öppnade dörrarna stod vi en våning upp, tittade ner och skrattade. Vissa människor är helt galna!! Först in kom en tjock liten tjej, rusade in och grabbade åt sig typ tre skärp innan hon tog sikte på de andra ställen. Kul att stå i kassan denna dag i alla fall, mycket shoppande. Dagen innan löning! Jag fattar inte, själv hade jag då ca 75 kronor på mitt konto... En kvinna handlade för 11500 av mig!!! Seriöst!

Efter jobb cyklade jag hem i solskenet, lunchade och drack kaffe.
Sedan blev jag så sjuukt rastlös, ville bara ut i solen men visst samtidigt inte vad jag skulle göra. Lösningen blev att messa Biff, som kom hit en stund innan träning. Vi gick och köpte glass och satte oss en stund på Nobeltorget:) Mysigt.

Träningen gick helt okej, veckans bästa var ju måndagens..menmen.
Körde hoppträning på slutet...med plintar! Jag hatar plintar!!! Blir helt seriöst illamående när jag ser dem:( Men igår gick det ändå hyffsat bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0