Fredag...eller Onsdag

När jag vaknade imorse var jag säker på att det var fredag. Men det är det ju inte! Fast nästan ändå. Sista skoldagen denna vecka, så lite fredagsfeeling har det allt varit. Skönt! Två timmars föreläsning, sen stack jag från Sol!! Wohoo! Har läxa till tisdag, ska försöka få den gjord idag så jag inte behöver ta med något till Stockholm.

Tråkigt bara att det var så molnigt idag...har ju börjat vänja mig vid soliga, ljusa underbara dagar. Men nu lagom till kvällen har det äntligen spruckit upp. Får njuta inifrån istället:) Det funkar. Fick blommor idag av Jacob min älskling. Tyvärr kommer jag inte kunna njuta av dem eftersom vi åker klockan fem imorgonbitti, så de fick åka med hans pappa hem till dem istället. Men så glad jag blev! Han är underbar min kille:) Lyllos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0