Fredag med tenta

Fredag idag alltså. Står inför en ledig helg så känner mig vid gott mod. Dock måste jag bara klara av en 4-timmars tenta innan jag helt kan lägga mig på sofflocket och vicka på tårna. 13.00 går det av stapeln, så just nu sitter jag totalt ofixad och softar. Det är inte lönt att panikplugga på morgonen, kan man det så kan man. Hoppashoppashoppas!!! Oj, nu blev jag lite nervös ändå. Kanske bra...

Var så fruktansvärt trött imorse..och då stod klockan ändå på nio.
Hm, kom upp vid halv tio...men jag kan lova att jag gärna legat kvar längre. Jag har en liten morgonrutin. När Jacob pussat mig hejdå och gått till jobbet, då rullar jag över och lägger mig på hans kudde. Dels för att han har två så det blir lite fluffigare...och dels för att det är mysigt. Att ligga på hans kudde och känns aningar av hans lukt. Imorgon blir det inte bara aningar...för då har vi ju ledig sovmorgon tillsammans.. Åh, helgmys är det bästa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0