Flitiga torsdag

Jag har varit riktigt duktig och flitig idag. Steg upp klockan åtta och gick ner och la i tvätt. Vid elvatiden var jag ute och sprang en liten runda. Kortade den vanliga turen något, för att överhuvudtaget komma ut. Känner mig ju fortfarande lite hängig efter helgens magont:( Men när jag väl var ute gick det riktigt bra. Dock känns det att det var över en vecka sen sist, jeez vad fort det går att tappa allt! Och som det blåste idag! Helt sanslöst, jag kom nästan ingenstans.. Menmen, jag klarade det!! Hemma igen njöt jag av en varm dusch och lite lunch innana jag tog bussen till IcaMaxi...storhandla! Alldeles ensam, eftersom babe jobbar länge idag. Men det gick som en dans, fast var såklart tusen gånger tråkigare utan Jacob:( Allt är tusen gånger tråkigare utan Jacob...

Nu är jag hemma igen, parkerad framför datorn, precis som alla andra lediga dagar.
Borde ta tag i mig själv, vika tvätt och läsa Västgötalagen... Hm, snart kanske:) Får nog koka en kopp kaffe till först. Allt blir ju så mycket lättare då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0