Efter tentan...

Det kan vara så att jag kuggat min första tenta idag... Men det kan också vara så att det gick helt okej. Har ingen aning faktiskt, kändes helt flum. Vet i alla fall att jag dabbade mig rejält på en uppgift, insåg så fort jag såg den att jag glömt att närgranska en viktig grej i anteckningarna:( Men...orkar inte tänka på det nu. Är det så, så får jag ladda om till den 9 maj helt enkelt. Känns lugnt.

Annars har jag endast och bara njutit av denna vackra, soliga och väldigt varma dag.
Strålande sol och vindstilla. Man blir så glad:) Emelie var duktig och snäll, hon messade och frågade om jag ville med ut och springa. Klart jag ville!! Alltid kul att springa med lilleBiff! Vi ska ut imorgon igen, men tills dess ska Biffen ha köpt nya skor...hon sa att det känns som att springa direkt på marken med dem hon har nu. Lät inte helt bra tycker jag;) Men imorgon så!! Hoppas det blir lika fint väder som idag, jag och babe har en brunch inplanerad. Tänk om man hade kunnat sitta ute!! Nästan för bra!!

Kvällen har avnjutits i soffan med en pizza, bolognese med vitlökssås på blev det för min del.
Mumsigt värre, tror vi hittat vår favoritpizzeria:) Nu är jag så sjukt trött, hela min kropp suktar efter sängen... Snart så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0