Annandagpåsk

Sista morgonen i huvudstaden, eller ja det var knappt morgon heller...för kvart i sju kom taxin och hämtade oss. Tåg från centralen ner till Norrköping, byte till buss, buss till Linköping, väntan, byte till tåg, tåg hem till Malmö. Suck!! Att vi bägge var trötta som synden gjorde ju sitt till det med. Menmen.

När vi kom hem hann jag vara hemma i ca en kvart, sedan var det att slänga sig på cykeln och cykla bort till Sofielunds busshållplats. Buss till Svedala för att vara med på mammas kalas. MAMMA FYLLDE JU 50 ÅR DENNA DAG! HURRAHURRAHURRA!!! Min lilla mamma:) Kalaset var jättetrevligt, kul att träffa familjen och mormor och farmor och farfar. Och vovvarna såklart, de små raringarna. Maten var supergod, skaldjursfat nere från Smygehuk. Lax, räkor och en massa annat mumsigt. Sedan bjöds det på gul prinsesstårta med en kyckling på toppen. Ett fint kalas helt enkelt, mamma verkade nöjd. Hon hade fått en massa fina presenter, och telefonen ringde stup i ett. Så är det när man är poppis;) Av mig och Erik fick mamma ett par löparskor från Nike. Hon var så söt när hon packade upp det, och frågade om det var Erik som packat in något minilitet i en stor kartong bara för att han tyckte det var kul (han gör så ibland) När hon fick upp lådan och såg skorna blev hon helt rörd. Lilla gullemamma:)

En annan viktig sak denna dag var ju att det var min och Jacobs dag 16 månader, bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: Camomilla

Är det redan 16 månader? Det är ju helt sjukt vad fort tiden har gått! Albin o jag firade 6 månader den 1:a april :)

2009-04-17 @ 18:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0