Aldrig mer...

Jag ska sluta skriva om planerad träning. För så fort jag gör det så är det något som skiter sig så att det i slutändan inte blir av. Bättre i så fall att jag berättar i efterhand vad jag gjort. Mycket bättre:) Igår var jag helt säker på att jag började klockan 10. Precis innan jag ska åka plockar jag upp min kalender och kollar, mest av gammal vana. Och vad ser jag?? Jag börjar klockan 13!! Gaah! Jaja, blev till att åka till Svedala och lämna bilen innan skolan istället. Så det blev ingen träning:( Dock ett besök på Svedala bibliotek och lite solande på Meddo. Gött!! Hann även hänga lite med mina syskon, i varje fall de som klivit upp klockan 11!! Och gosa med mina vovvar såklart! Åh, de är underbara! Vill ju inte åka ifrån dem!

I skolan hade vi första föreläsningen med Svenska språkhistoria...
Det är en tung kurs med otroligt mycket fakta, men så sjukt intressant tycker jag! Föreläsaren är riktigt bra, pratar lite kul och ser ut som Car-Jan Grankvist...men ändå;) Det här kan nog bli riktigt kul! Nu håller vi i den tanken:)

Mamma och pappa är på semester i Paris...eftersom mamma fyller 50 år på måndag:)
Fick mess av henne igår, de har 22 grader varmt och hare besökt Eiffeltornet och Louvren. Jag är ganska så avundsjuk kan jag säga!

Och javisstja!! Vi hade volleybollmöte hemma hos Suz igår också!
Bjöds på underbar paj med jättegod sallad till. Fick även pratat en massa, vilket kändes skönt och nödvändigt. Nu är det träningsledigt fram till nästa onsdag, hoppas alla kommer tillbaka med supersug då! Jag längtar redan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0