Viktigt...?


Under vissa perioder när jag tränar mycket så kan jag känna att det inte händer någonting, vare sig när det gäller vikt eller mått. Sedan, när jag inte tränar så kan det rassla till lite. Det rör sig aldrig om några större skillnader, men iaf. Jag tycker det är konstigt. Man har det liksom inprogrammerat att när man tränar förlorar man i mått och vikt....medan när man bara softar och käkar bullar varje dag, ja då ökar det lavinartat.

Jag har iofs aldrig varit speciellt insatt när det gäller sådant, har dock på senare tid börjat läsa lite mer om det. Tidigare hoppade jag automatiskt över alla tränings- och dietsidor i tidningarna. Av dem jag känner så har jag inte sett några fördelar bland dem som varit insatta. De verkar mest ha det betydligt tråkigare. Och det vill ju inte jag. Jag vill vara glad och nöjd, något jag lika väl kan vara om jag goffat en hel helg som om jag tränat.. Skumt, men sant. Det finns så mycket annat som spelar in. Men det hindrar inte att jag längtar tills jag har råd att köpa mitt årskort på Gerda. Jag längtar efter passen, efter att få ta i och ha kul. För jag tycker at det är kul att träna. Och duschen efter är ju så skön;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0