Varde höstmys!

En fördel med att gå upp tidigt i ottan så här på hösten är att det är mörkt. Jobbigt som f#n ska medges, men när man väl är uppe är det ganska fint. Man sitter med halvöppna ögon och hör kaffet rinna ner. Sedan tänder jag några ljus, pussar lite på Jacob och befaller honom att kliva upp. Han har på sista tiden varit mer än lovligt trött på mornarna. Och så skyller han på mig!! Att jag alltid går och lägger mig så sent. Okej, det ligger kanske lite i det...men jag försöker;)

Har varit lite höstdeppig i veckan som gick...allt kändes konstigt. Och det var inte kul att helt plötsligt börja klä sig i tjocka varma kläder, man vill liksom fortfarande ha bara ben och gå utan strumpor. Men nu är det nya tag!!! Idag njuter jag i fina Svea-jeans och favorittröjan från H&M. Grå, lös och supermysig. Kan nog bli en bra dag idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0