Tisdag

Hela dagen igår trodde jag att det var tisdag...men det är ju inte förrän idag. Hm, skumt! Nu idag alltså så är det en ganska busy dag. Först skola från 10-12, därefter ska jag panikcykla till stationen för att ta tåget in till Malmö. Jobb från 13-19.15 står på schemat. Skojskoj, kul när det händer saker.
 Jeez, detta var ingen bra bild. Kameran är inte den bästa...men jag ska ju snart få en ny:) När lilla pappa kommer hem från Kosovo. Då blir jag ägare till en ny, fin och proffsig kamera. Hurray!!
Är iklädd:
Kofta, linne och skor från H&M
Nya jeans-chinos från Gina Tricot
Pärlörhängen från Kina

Hårspännen med pärlor från H&M

Imorgon är jag ju ledig hela dagen, då är det endast träning som är bestämt. Ska först springa 3 km i Pildammsparken, och sedan blir det volleyboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0