Söndagshäng i Malmö

Idag har jag återigen haft en fin och mysig dag:) Vädret har verkligen varit på vår sida denna helg.. Härligt, soliga och vackra dagar gör en så glad och tillfreds med tillvaron. Tog tåget in till den stora staden Malmö...för att träffa min fina vän Ylva som är nere på besök hos sin kille nu i helgen. Vi slog oss ner för en fika på favvostället Espresso House:) Stor latte och en brownie...mumsmums!! Hade hur mycket som helst att snacka om, vi ses ju inte speciellt ofta. Ylva har flyttat till Göteborg, där hon pluggar spanska. Så nu bor både hon och Lisa där....vilket betyder att jag verkligen måste ta tag i mig själv och planera in ett besök. Allt annat vore skamligt. Kom igen nu Karin!!!

Anyway, har haft en mycket trevlig eftermiddag... Nu är jag hemma igen, ska snart cykla iväg till Jacob. Han tvättar...något som kräver extremt mycket medlidande;) Han skulle även städa sa han. En anledning till att jag inte åkt dit än. Jag vill ju inte städa;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du får gärna hälsa på mig me om du har vägarna mot västkusten :)

2008-09-17 @ 20:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0