Soft söndag

Dagen idag började med brunch hemma hos Jacobs föräldrar... Mums, vi fick en massa gott. Grönsakspaj, frallor, kaffe, juice och äppelpaj till efterrätt... Jag rullade hem sedan. Innan vi begav oss hemåt tittade vi på lite familjefilm också. Jacob var så sjukt söt när han var liten!!! Kollade på film från hans 5-årskalas bland annat...:) Det var 20 år sedan.. Ojojoj, min babe börjar bli till åren;)

Har känt mig lite lätt slö när det kommer till pluggandet de senaste dagarna.
Det fick jag sota för idag, eftersom vi ska lämna in en gruppuppgift imorgon.. Oops!! Menmen, som tur är jobbar jag ihop med Linnea. Och henne är det ju alltid kul att träffa:) Vi stämde träff på Af, men det var stängt så då blev det CoffeeBreak istället... Latte och kladdkaka, genast blev pluggandet lite roligare:P Störigt dock att de inte har några eluttag på CoffeBreak...dett ledde till datorerna ddog efter en stund. Men vi hann färdigt så det var lugnt...kanske tur med lite tidspress. Annars hade vi nog inte fått något gjort alls..

Drog iväg när vi började få dåligt samvete för att vi suttit där så länge...till och med jag hade ju hunnit dricka upp min latte;) Tog en promenad genom stan, vädret har varit väldigt fint idag. Lite blåsigt men ändå. Man ska vara glad så länge det inte regnar. Var inne en sväng i Domkyrkan och hälsade på Jätten Finn också. Han mådde bra, lite stel bara;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0