What a lovely weekend

Tjejmiddag och schlagerpartaj igår:) Vi hade supertrevligt, käkade pastasallad, chips, nötter, dippa och drack massor med vin.. Mm, gott. Linnea hade vin med vanlig kork, och eftersom jag inte äger någon vinöppnare så fick hon och Emelie ge sig ut på jakt i min trappa.. De skulle bara knacka på hos en granne, men denne öppnade inte så de fortsatte. Efter en väldigt lång stund kom de tillbaka...utan öppnare. Så jag bjöd Linnea att drick ur min bag-in-box istället...
Kom fram litta sent till Helsingkrona, höll knappt på att komma in. Men det gjorde vi!! Och sen svängde vi järnet! Älska schlager! Detta ska helt klart göras om:)

Idag har jag myst med Jacob hela dagen:)
Var och käkade på Östgöta...smörgåstårta med cola till. Mums, perfekt en bakisdag. Sen promenerade vi lite i det fina vädret. Det var någon loppis precis vid domkyrkan. Spanade lite, men fann inget åtråvärt. Jacob hämtade ut en fin skjorta som han beställt, och så tippade vi på fotbollen. MalmöFF mot Halmstad var typ den ända match jag kände till. Menmen, lite spänning är ju alltid kul:) Heja Malmö!!!
På hemvägen svängde vi förbi Ica Malmborgs och köpte Minisnäckor...min favorit! De är slut nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0