O sköna torsdag...

Idag har varit en sådan där fin dag...ur en students perspektiv. Pengarna har rullat in och allt känns stabilt:) Hade responsmöte imorse med gruppen, mycket bra grej tycker jag. Det blir så lätt att man fastnar när man håller på och skriver...meningarna blir konstiga och sådär. Då är det skönt att låta någon annen kolla och bena ut texten till en. Efter lektionen stack jag, Linnea och Ludvig och lunchade på Lunds nation. Pastasallad med sprite till. Mums!! Fast inte lika bra som ÖGs, det måste jag säga. Men mycket trevligt, satt nersjunken i en skön soffa och spanade ut över takåsarna.

Nu sitter Linnea och jag hemma hos mig och pluggar. Eller okej då...Linnea pluggar och jag surfar. Men jag ska försöka komma igång nu. Har köpt Minisnäckor och Chokladhavreflarn för att pigga upp oss...nice!

Ikväll blir det klassammankomst, ska hem till en tjej i klassen vid klockan sju. Ska bli mycket trevligt, hittills har man ju bara lärt känna dem i sin egen grupp. Skojskoj.. Och imorgon ska jag klippa mig!! Hurray, ska bli superskönt:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0