Nya koftan

Här är min fina gråmelerade kofta från Logg. Nyinköpt igår. Jag vet...jag är sjuk;) Men nu var det faktiskt såhär att jag hade fått en rabattcheck från H&M-club. Och den kan jag inte använda när jag jobbar, eftersom man inte får registera sitt club-kort när man handlar med personalrabatt. Ergo, tog jag en tur förbi H&M här i Lund. Kan även tillägga att H&M på Storgatan inte har Logg-avdelningen. Fick iaf med mig den här fina hem. 80% bomull och 20% ull. Fint tycker jag. Den är iaf jättemjuk och skön, med fina detaljer såsom ribbstickade muddar och utvända kanter(?) I just love it! Nu har jag tre fina baskoftor som funkar till allt. En svart från H&M Modern Classic, en mörkgrå från Zara och så nu denna nya ljusgrå från H&M Logg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0