Numero uno

Dagen idag har varit ett ända flängande hit och dit. Skola, jobb och därefter hasta till träningen.. Puh!! Men så länge det är roliga saker i kalendern så kan man ju leva med det:)

Träningen var kort och kul. Mycket småspel, och sista timmen ägnades åt individuella samtal...idag var nämligen dagen då laget skule tas ut. Om jag kom med?? Yes, I sure did!!! Känns sjukt bra. Om jag ska vara ärlig hade jag inte väntat mig något annat, men man vågar ju inte ta ut något i förskott. Känns ju så snopet om det mot förmodan inte skulle gå vägen.. Menmen, denna gång gick det bra.

Jessa(tränaren) har arbetat fram någon typ av ranking-system...som man iofs inte fattar ett jota av;) Men iaf, den har hon till viss del använt sig av för att ta ut laget.. Och jag är rankad....nummer ett!!!!!! Hurray, inte helt fel för självkänslan;) Känns som det ligger lite press i det, men vad fan! Det är det värt!! Hellre numero uno än numero "jaha, du är också med i laget..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0