Måndagsdepp

Ja, igår alltså.... Jag är fullt medveten om att det är tisdag idag, något jag är omåttligt tacksam för. Jacob har stuckit iväg till jobbet, så siter här ensam och tittar på Vakna med The Voice. Dricker kaffe och surfar också:) Morgonmys. Ska snart ta en dusch så man blir lite fräsch idag..

Men, nu till skitdagen som var igår:( Kunde för det första inte få in i huvudet att det var måndag..så gick och var förvirrad typ hela dan.. Skola från 13-16, Retorikens historia och teori, med den flummigaste lärare ni kan tänka er. Hon är lite lätt oklar, så vi upptäckte att vår grupp missat att göra en uppgift. Så nu får vi göra den idag istället. Ska läsa 330 sidor(!!!!) på engelska och sedan skriva en A4-sida om Sokrates talteknik:p Blää!!

Efter skolan bar det iväg till träning, något som i vanliga fall är superkul. Första träningen med det nya, utsållade laget.. Fick ta bussen dit:( eftersom Erika inte kom med. Trist!! Måste skaffa busskort med, och Malmö bidrar inget...så det blir dyrt. Kom dock på en bra idé, ska dela busskort med Jacob. Billigare och vi åker ändå inte vid samma tider. Blir ett Skånekort, så kan jag använda det när jag ska till Svedala också:) Mycket bra.

Träningen.... Gick skit!!! Hade glömt knäskydden hemma, vilket gjorde att jag inte kunde fungera som en normal person:( Det är verklligen sjukt stor skillnad. Slängde mig typ en gång under hela träningen, och då skrapade jag ena knät:( Inte kul alls... När jag sedan kom hem så låg Jacob redan och sussade i min säng, vilket iofs är väldigt mysigt...om jag inte varit tvungen att sätta mig och plugga:(

Gnällgnällgnäll!!!
Jaja, nu är det tisdag, och idag blir det nya tag. Föreläsning i Praktisk teori idag, ska bli väldigt kul och trevligt. Och i eftermiddag/kväll ska jag leka med min babe. Ingen av oss har träning idag, så mys står på schemat.. Höstmys:) Fina grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0