List of the list


På fötterna:
Svarta tygskor från H&M
På axeln: En volleyboll såklart. Den sitter där stadigt sedan 6 år tillbaka
På kroppen: Kläder. Är förkyld och lite frusen så det kändes som en bra idé;)
På läpparna:
Lypsyl med jordgubbssmak
På ögonfransarna: Inget alls
Senaste inköp:
Jeans-chinos från Gina Tricot
På önskelistan: Snyggaste höstskorna från DinSko
I veckan: Skola, volleyboll, jobb...och schlagernatt:)
Äter helst till frukost:
Rostade mackor med advocado och tomat alternativt ost och korv. Med kaffe till såklart
Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i: Italien
Så här många muggar kaffe har jag druckit i streck: För många
Ser helst på TV: Inredningsprogram eller morgontv, typ Vakna med TheVoice
Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja: Volleyboll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0