Det är den 24 idag....


Jag har länsat min stackars sparbössa....ska man sitta och plugga hela dagen så kaffe ett måste. Och utan pengar får man inget kaffe.. Suck, det är hårt att vara student;)

Fast jag ska egentligen inte klaga...
Imorgon rullar ju pengarna in igen:) Hurray!! På fredag blir det storhandling på Willys, och till helgen ska jag och Jacob boka en resa till Egypten. Sen är pengarna slut och nedräkningen till den 25 oktober börjar.. Haha!! Nä, riktigt så illa är det kanske inte.

Nu sitter jag alltså här med mina 30 kronor, mer fick jag inte ut.. Det är svårt att hålla på och pilla med kniven. Men det ska nog räcka för idag, har jag tur kanske det blir råd med en liten kaka också;) Sötsuget är som vanligt på topp...tur att det är träning ikväll. På tal om träning var jag faktiskt ute och sprang igår. Fem varv i parken, den vanliga rundan med andra ord. Var sjukt längesen nu, har verkligen legat på latsidan. Men nu ska det bli ändring på det. Ska äntligen komma till skott och köpa ett Gerdakort!!! Lutar åt att det blir på måndag...ska bli så kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0