Dagen efter

Jag borde plugga...det borde jag verkligen. Men jag orkar inte. Jag är bakis. Sitter på Stadsbibliotekets café och sufar runt. Skulle fikat med Linnea, men hon var ännu mer bakis än jag så hon klarade inte ens av att gå ut. Det där med att norrlänningar ska tåla alkohol bättre än andra är bara en myt;)

Jag är sådär tröttseg idag. Är klädd i soft klänning och tights, sjukt skönt:) Hade verkligen inte kunnat ha byxor idag, allt som på minsta sätt pressar mot magen är förbjudet... Var tvungen att masa mig upp idag, eftersom jag skulle klippa mig:) Och det har jag gjort nu. En massa tungt och ofräscht hår har lämnat mitt huvud...nu går det till axlarna och jag har även klippt lugg.. Känner mig så höstfin så. Hoppas nu bara att Jacob tycker det är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0