Busybusy!!!

Idag har varit en flitig dag. Jag och min klasskompis Linnea satt och pluggade på AF-borgen från tio till halv tre, typ. Har skrivit en kria, vilket innebär att man väljer ut ett citat, förklarar detta och berömmer dess upphovsman. Imorgon ska vi ha responsträning i klassen, sedan ska krian fixas till och lämnas in på måndag. Hej och hå, det går undan här!

Nu precis ringde de från H&M, och ville att jag skulle jobba imorgon...är jag bra på att tacka nej eller? Inte så! Ergo, jobb från 14-18 imorgon. Därefter ska jag rusa till träningen, ingen rast ingen ro. Måste hinna plugga en timme innan jobb också, annars ligger jag pyrt till;)

Men som den Jerome Klapka Jerome sa: "Det är omöjligt att njuta helt av sysslolösheten om man inte har mycket att göra."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0