Äntligen fredag!!

Som jag tidigare deklamerat så är fredag min absoluta favoritdag:) Även om en vecka är superrolig så är det något alldeles speciellt med en fredag. Helgen är här....alla verkar vara lite gladare och går med lite lättare steg. Denna fredag är inget undantag. Ska snart iväg till AF-borgen och plugga med Linnea.. Krian ska göras färdig. Inte så mycket att fixa, så det kommer nog gå ganska fort. Sen ska jag hem och träffa min babe, han kommer förbi efter jobbet. Och sen står matlagning, städning och tillfixning på schemat innan gästerna anländer klockan halv nio. Vilken dag. Kommer avsluta den omkringskuttandes på Helsingkrona. Gissar på lyckorus, så brukar det vara när jag är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0