Varde ett rofyllt sinne...

Det känns som att jag springer genom dagarna för tillfället, det går så himla fort allting. Nu är det ju till exempel redan torsdag... Vart tar tiden vägen liksom?! Samtidigt ska man verkligen inte klaga, det är ju så mycket kul som händer, och hellre busybusy än att bara sitta hemma och glo in i väggen.

Mitt lovtal känns som det går rejält på röven.
Som tur är så ska det inte lämnas in förrän på tisdag...hoppas på att hinna fixa det redan imorgon. Då står nämligen endast träning och hemmahäng på schemat. Ska bli så sjukt skönt, min lägenhet is a mess!!! Måste även jobba med ett grupparbete. Har tagit på mig att ansvara för att sammanställa och skicka in...har inte tyckt att jag tagit mitt ansvar som gruppmedlem helt på allvar den senaste tiden. Men nu så, nu ska jag vara duktig:)

Annars är det lugna puckar..
Har lite kass hårdag idag, så har virat en sjal om skallen. Mycket tjusig, med spets. Jag är så inne;) Är för övrigt iklädd svart stickad klänning, smalt leopardskärp, svarta strumpbyxor och nya skorna. Black lady helt enkelt. Idag ska vi luncha på nation mellan föreläsningarna, och klockan 15.45 har jag planerat att träna Yoga på Gerda. Får se hur det går, brukar inte tycka det är så kul. Men skulle samtidigt inte ha något emot att bli lite smidigare och något mer rofylld. Hoppas kan man ju alltid;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0