Lördagsmys

Nu är jag nyduschad och fin...känns bra. Trodde att jag skulle hem till Linnea och jobba med ett grupparbete tillsammans med henne, Ludvig och Anna. Men i sista stund bestämdes det att vi istället ska mejla våra delar till Anna, så ska hon sätta ihop dem. Skönt det med, eftersom min del ligger i Jacobs dator, och jag inte pallar köra hem till honom riktigt än.. Missförstå mig inte, Jacob är ju inte hemma. Han är i Hällestad på lagfest. Jag skjutsade ut honom dit innan, så det är jag som har bilen:) Mohaha!!! Makt! 

Sitter hemma i min lägenhet och tittar på Stjärnor på is. Jag följer ju typ inga tvprogram alls, men eftersom det pratats så mycket om detta i Vakna med the Voice, så kände jag mig tvungen att ge det en chans. So far är det ganska trevligt... Glammig och lätt underhållning, precis lagom på en lördagkväll:)

Tunika/Klänning: NY! Vinröd från Gina Tricot
Tights: NYA! Glansiga och underbart sköna från Vila
När jag slutligen ska pallra mig iväg hem till mannen så ska jag även dra på mig stickad väst från BikBok, skinnjacka från Vero Moda, sjal med små bollar från Lindex och vita Converse. Den långa, stickade västen har redan hunnit bli en favorit....den är ju både snygg och skön. Får nog investera i några fler;) Ska spana runt lite imorgon, då blir det nämligen jobb från 12-16.15 i Trelleborg. Känns lagom sådär en söndag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0