Pluggpaus!!!

När man pluggar får man ibland ta pluggpaus. Jag är inte speciellt bra på detta dock...eftersom jag är så ofantligt trögstartad. När jag väl är igång går det i ett huj, men fram tills att jag kommer igång. Suck!! Menmen, vi försöker. Och ägnar pausen åt lite självrannsakan...

Äger...
(  )
Mascara över 100 kr - Max Factor, Masterpiece:) Polska marknaden = the shit!!
(X) En plattång - Älskar den djupt, skulle jag inte vilja vara utan
(  ) En locktång
(X) Designparfym - Calvin Klein, Euphoria. Doftar himmelskt, får komplimanger för den jätteofta. Present från min älskling:)
(  )
Foundation över 200 kr (Använder inte foundation)
(  ) Ögonfransböjare
(X) Olika borttagningsmedel - Nivea, ögonmakeup-remover.
(X) Speciell hårbalsam i en sprayflaska - Har värmeskydd eftersom jag plattar håret så ofta. Tror att det räknas.
(  ) Läppglans över 100 kr - Maybelline, Watershine volume xl, Polska marknaden även den = mycket under 100 kr
(X) Hårinpackning - Lyxinpackning från frisören för slingat hår. Är ljusblå och doftar himmelskt
(  ) Bodybutter
(X) Bodylotion - Nivea, bästa konsistensen!
Summa=6

Du ...
(X) Använder locktång/plattång varje dag
(  ) Använder foundation varje dag
(  ) Använder mascara varje dag
(  ) Använder kajal varje dag
(  ) Använder läppglans varje dag
(  ) Använder bodybutter varje dag
(  ) Använder bodylotion varje dag
(  ) Använder ansiktsrengöring varje dag
(  ) Använder hårinpackning varje dag
(X) Använder hårspray varje dag - Fructis...mm, luktar så gott. Och håller samtidigt frillan i styr;)
(X) Tränar på gym - anledningen till att jag inte använder ovanstående produkter varje dag. Hatar att träna med smink!
(X) Klipper dig varannan/varje månad
Summa = 4

Du har...
(  ) Tonat håret
(X) Färgat håret (slingor) - Gjorde ljusa slingor i somras, håller efter utväxten med blondsprej. Lutar dock åt att snart färga håret gyllenblont. Hade det i våras, and I love it!
(  ) Hårförlängning
(  ) Piercat dig
(X) Tatuerat dig - Mina babies! Älskar mina tre fina tattoos...undrar när nästa kommer. Är litta sugen, det ska medges:)
(X)
Tagit hål i öronen - Har som mest haft fem, tre i högra och två i vänstra. I nuläget är det två i högra och ett i vänstra. 
Summa = 3

Totalt: 13

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Konstgjord behandlad blomma. - Detta är jag alltså. Kan jag väl leva med, låter fint att vara en blomma:) 
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0