Nya stövlar!!!

Jag vill gå på stan!!! Det är så tråkigt att bara sitta här hemma!! Men får samtidigt dåligt samvete vid tanken på att jag inte skulle ta vara på den här lediga pluggdagen. Snart slutar babe jobba..och då vill jag ju vara med honom, inte behöva sitta och studera. Suck!!! Samtidigt känns det som att jag börjar bli färdig. Vågar inte riktigt släppa hemtentan ifrån mig riktigt än...men den behöver ligga till sig lite innan jag tar en sista titt och rättar till.

Har även idag dragit på mig ett vindsfynd. Köpte den här koftan för typ tre år sedan, i Trelleborg. Hade suktat efter den hur länge som helst, och slog till när jag fick en rabattkod i VeckoRevyn:) Kimonokänsla, man känner sig elegant i den..

Tisdagsfin:
Kofta:
H&M
Klänning: Fodral från Gina Tricot
Tights: Vila
Skor: NYA! Reafynd från DinSko. I mocka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0