Vad göra en ensam lördagkväll...?


Humör:
Jag är glad idag. Fast nu börjar jag även bli längtansfull... Babe, sluta parta och kom hem till mig;)

Gjort: Spelat volleyboll, kört bil och hängt hemma i mitt palats..

Planer: Köra hem till älsklingens residens, lägga mig i sängen...och vänta.

Ser på: Stjärnor på is, fast det är slut. Så nu tittar jag på Extra!Extra! Ebba von Sydow är med. Henne gillar vi:)

Lyssnar på: Ovannämnda

Läser: Kurslitteratur, Retorik eller konsten att övertyga av Kurt Johannesson.. Jippie;)

Dricker: Kaffe, vad annars?

Äter: Extra Ice Drops Caramel Mint. Väldigt goda...och jag inbillar mig att de är bra för min hals. Hoppas kan man ju alltid;)

Bästa: Hösten är mysig, volleyboll är kul och jag är så kär
Sämsta: Jag är fortfarande lite snuvig...trist!!
Barn: Nej!!!

Väder: Mörkt och höstigt


KLÄDER
Skor:
Vita converse
Jeans: Miss Sixty
T-shirt: Organic Cotton med fint tryck från H&M
Underkläder: Spets från Gina Tricot

ACCESSOARER
Väska: Röd och fin från Wedins. Har haft den jättelänge, och den är en ständig favorit. Passar till allt.
Plånbok: Brun med stjärnor, jättefin:) Köpte den i en väskaffär i Lidköping för kanske 4 år sedan. Den kostade 49 kronor...det kallar jag ett fynd:)
Solglasögon: Stora, mörka från H&M. Älskar stora glasögon, de får mig att känna mig som en filmstjärna, haha!!!
Klocka: Guldig, vacker och underbar från Casio

BADRUM
Tandkräm: Pepsodent, den löddrar bra
Tvål: H&Ms egen, med doft av PäronLime
Parfym: Calvin Kleins Euforia som jag fick av min älskling när han varit på träningsläger i Italien. Han är gullig han... Den doftar underbart:)
Medicin:
Not my style
Vitamin: Inte det heller...jag tror på att god och nyttig mat löser allt:)
Huvudvärkstablett: Panodil Zapp, köpte dem för någon månad sedan när tänderna smärtade som mest..

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa Päron och Citronmeliss...världens bästa bakisdryck. Bör serveras iskall.
Vin: Håller på att lära mig dricka vin. Som den nybörjare jag är så föredrar jag vita och söta viner.
Bröd: Energi, supergott att rosta.
Glass: Magnum Mandel eller Nogger

HEMMA
Säng: 120 centimeter bred från IKEA. Skulle gärna vilja ha en lite större nu när vi ska flytta, men Jacob tycker att det räcker bra.. Vi får väl se hur det hela slutar...
Lakan: Mörkröda med blommor på. Vitt underlakan
Espressomaskin: Nej, men åh vad jag skulle vilja ha en. Älskar latte, mums! Mitt mål i livet är att bli så pass rik att jag med gott samvete kan unna mig minst en take away-latte varje dag:) Vardagslyx är det bästa jag vet.
Kylskåp: Litet och vitt med inbyggt frysfack. Är grym på att få in saker i det, det rymmer mycket mer än man vid första anblick kan tro.

ÖVRIGT
Frisörsalong: Headline på Stora Södergatan
, nära och bra. Där klipper jag mig hos Pernilla, hon är jättetrevligt, förstår precis hur man vill ha det och klipper det även så.
Bank: Sparbanken Finn. Är det någon som tror att jag vågar något annat;)
Mobiltelefon:
Sony Ericsson... Modell? Ingen aning? Den är svart med orange detaljer och har en lucka
Färdmedel: Cykel.. Min fina Triton tar mig vart jag vill. Jag älskar den.. Fick den av mamma och pappa när jag bodde i Uppsala och min gamla skruttcykel hade blivit stulen:( Helt klart en av de bästa presenter jag någonsin fått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0