Är det verkligen tisdag idag...?

Det känns som det är helg...är på ovanligt bra humör för att vara en tisdag:) Gick upp vid halv sju och tittade på Vakna med theVoice(som alltid). Var i skolan vid kvart över åtta, höll mitt lovtal till Lysias;p det gick faktiskt riktigt bra. Vi blev filmade också, fick med en cd hem. Kollade på den nyss, kändes lite konstigt...men får nog säga att jag är nöjd:) Efter skolan fikade jag en stund med några klasskompisar, och drog sedan till Gerda för ett pass Yoga vid 12.15. Skum träning måste jag säga, men kände mig väldigt fridfull efteråt. Ska verkligen försöka börja gå på det lite oftare. Kul med variation...plus att det verkligen inte skulle skada om jag blev lite smidigare;) 

Dagens talaroutfit:
Linne:
Superbra baslinne från H&M Divided
Kofta: H&M Logg
Kjol: NY! Fejskinn med hög midja. Fynd från H&M Divided
Strumpbyxor: H&M

Ojdå, det var visst bara H&M idag... Fast har inte på mig det ovanstående just nu...sitter i nuläget invirad i min ljusblå morgonrock i mjukaste fleece... Hemkommen från yogan lade jag på en ansiktsmask, sen när den hade verkat skuttade jag in i duschen. Lade i en hårinpackning och rakade benen. Nu har jag smort in mig och sitter här och myser. En riktig spadag!! Vargadslyx är som sagt det bästa jag vet:) 

Ska snart fixa frillan och glida i tights och klänning. Ikväll blir det bio tillsammans med babe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0