Tisdag.

Igår var en väldigt lång dag... Jobbade från12-17 på Triangeln, sedan rusade jag till bussen, kom hem, panikåt pasta med pesto, bytte om för att sedan återigen springa till bussen. Träning såklart. Ojoj, kom hem värsta sent och stupade i säng efter att ha varvat ner lite med en varm dusch och en kopp kaffe:)

Idag är något lugnare. Är precis hemkommen efter fem varv i Stadsparken, jeez det var faktiskt riktigt gött. Höstfint och härligt. Hade Anna Janssons bok Svart fjäril i öronen... Hade egentligen planerat att träna på Gerda idag, men det hände något med min hand igår på träningen:( Tror att något blodkärl sprack...på handryggen. Vet inte riktigt, men den såg sjukt äcklig ut...värsta jättetydliga märket som såg ut som ett smultronmärke. Nu syns det inte så mycket, men handen är svullen och gör ont när jag böjer den bakåt. Så då fick det bli alternativ träning, känns samtidigt bra att passa på nu när det fortfarande inte är svinkallt. Tror jag ska springa tilsammans med Jacob på lördag, han har ju kommit igång så bra med sin löpning nu. Min duktiga älskling:)

Ska åka iväg och storhandla på Willys i eftermiddag.
Hurray, det behövs! Menmen, nu blir det en varm och skön dusch. Därefter ska det drickas kaffe och skrivas hemtenta:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0