Studiejournal

En av våra uppgifter som ligger under hela terminen är att vi ska föra studiejournal. I den ska vi skriva in tankar och känslor gällande till exempel föreläsningar, redovisningar och grupparbeten. Linnea är skitduktig, hon har redan skrivit massor. Jag, å andra sidan har inte skrivit en rad... Men samtidigt, jag har ju min blogg. Och i den speglas ganska bra min sinnestämning och inställning till saker och ting. Är jag glad har saker oftast gått bra, är jag arg, sur och frustrerad är allt som vanligt;) Haha!!!

Hm, jag kanske borde ta tag i saken.. Problemet är ju bara att jag är så otroligt skicklig på att smita undan saker jag borde göra. Istället lägger jag tiden på en massa onödig skit. Jaja, det kanske blir bättre med åren:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0