Spets

Är hemma hos Jacob, sitter i en av hans fåtöljer och slösurfar lite. Har egentligen sjuk ångest över mitt förbannade lovtal, men pallar inte tänka på det just nu. Har precis duschat, sitter insvept i Jacobs stora, bruna morgonrock. Mysmys! Nu vill babe sova, så antar attjag får följa hans exempel. Ska ju upp tidigt imorgon; plugga, träna, föreläsning och träna igen står på schemat. All ledig tid däremellan ska ägnas till att fixa färdigt och lära in lovtalet...blä!!!


Har jobbat i Trelleborg idag, det var trevligt.
Fick sällskap med en kollega på bussen både dit och hem. Jobbade bara fyra timmar, och idag rullade det på jättesnabbt. Köpte nytt blondsprej så nu känns det som jag har lite koll på utväxten igen:) Lite annat smått och gott fick naturligtvis också följa med hem...en ansiktsmask, ett oranget baslinne och ett par spetstights. De sistnämnda var det ren tur att jag fick med mig hem. En kollega gjorde retur på dem....så då blev de mina:) Hurray!! De är sjukt snygga! Tror jag ska inviga dem på Biffens fest på lördag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0