Skitmatch!

Matchen igår mellan oss och Jönköping gick skit!! Milt uttryckt! Det borde ha gått mycket bättre, Jönköping hade typ en spelare som var riktigt bra. Men guud vad vi slarvade och var oengagerade! Det var så att man skämdes. Jag fick dessutom ett utbrott på domaren och hoppade runt som en liten unge och stampade i golvet.. Haha!! Moget, jag vet;) Efter matchen var alla ganska dämpade och jag kan inte annat än hålla med Mia om att känslan av ilska och frustration var överhängande..

Menmen, så här dagen efter när det hela sjunkit in lite så börjar man försöka se det ljusa av saken igen. Nu kan det ju bara bli bättre...och nu vet vi vad vi ska jobba på i veckan. Så ser Jessa på det...och då väljer jag att köra på det med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0