Sjuuk:(

Jag är sjuuk!!! Usch och fy! Har inte kunnat träna på två dagar, känns skit nu när jag längtat så länge efter det:( Buhu!! Näsan rinner hela tiden och huvudet är fyllt med fetvadd... Hoppas det gått över till imorgon, vill kunna träna då eftersom vi har premiär på lördag. Det vill jag verkligen inte missa...bli frisk nu!!!

Idag har jag lunchat på ÖGs tillsammans med Linnea
, det var gott...men fy vad lång tid vi fick vänta. Det var sagt att det skulle serveras klockan tolv...halv ett tror jag klockan var när kön började röra sig.. Mutter! Efter maten var det skola...Historia. Som vanligt var det vagt och oklart, men som tur var så varade föreläsningen bara i två timmar idag;)

Efter skolan drog jag in till
Malmö....skulle besöka Polska marknaden tillsammans med lillesyrr. Det var skoj, jag shoppade en mascara, en eyeliner, ett lipgloss och även en ansiktskräm till Jacob. Vill ju inte att min älskling ska behöva bli torr nu i vinter. Mycket nöjd med mina inköp drog jag och Maria och käkade falafel...man är ju inte i Malmö varje dag;)

Shoppade lite annat också
...innan jag begav mig hemåt. Fick ta tåget, pallade inte stå ute i regnet och vänta i en halvtimme. Jag är ju, som tidigare nämnts sjuk. Men nöjd och glad med mina fina fynd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0