My lovely hair!

Jag gillar mitt hår så mycket nu för tiden... Innan jag klippte mig hade jag aldrig håret utsläppt. Det kanske hände en gång på två månader. Men nu så!! Mycket oftare. Känns så höstmysigt med det lite kortare och den fina luggent:) Lite lustigt, för ca tre år sedan hade jag ju superduperkort hår...och bestämde mig för att låta det växa ut. Sedan dess har jag sparat, sparat och sparat! När jag sedan sparat i tre år så insåg jag en dag att nu är det ju faktiskt ganska långt. Och jävligt trist:p Jaha! Då klipper vi av det istället!

Nu funderar jag mest över färgen.. Fortsätta på det blonda spåret? Eller kanske köra på det lite röda igen, så som jag hade i våras?? Eller kanske bara lägga i lite mörka slingor?? Svåra och djupa problem jag har:)

Har varit fruktansvärt duktig och städat min toalett nu.. Känns meningsfullt så här en fin fredag. Tur att jag ska ut lite senare när jag ska till Gerda, så jag får uppleva det vackra vädret. Myser för tillfället runt här hemma i min nya svarta polotröja med lös krage och min gamla svarta mjukisbyxor, I love!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0