Ljungby-Malmö 3-0

Jag gillar inte att förlora... Om jag ska vara helt ärlig så hatar jag det.. Blir liksom kall och ondskefull inombords när jag börjar känna en förlust närma sig. Men ändå.. Ändå är jag gladare än nånsin, och volleybollen är sjukt mycket roligare än på mycket länge:) Har varit hela vägen till Ljungby idag och spelat. Jag körde, hurray!! Bara det gjorde dagen lyckad:) Matchen gick sådär, första set var bra, andra värdelöst och tredje suveränt. Tyvärr förlorade vi med 3-0 ändå...men vi närmar oss mer och mer. Detta kan bli riktigt bra. Syrran var med och spelade idag.. Det är faktiskt skitkul att spela tillsammans med henne:) Tur att vi bytte lag, i Svedala hade det ju aldrig hänt...

Jag blev utsedd till bästa spelare.. Fick en fin ljusblå Ittala-skål. Trevligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0