Läxförhör!!!

Onsdag idag alltså. Segade mig upp till skolan vid elva eftersom jag fortfarande inte ar något internet. Dock är detta inte endast till nackdel... har svårt att tro att skulle lyckats färmå mig själv att sitta i sängen och läsa kurslitteratur i två timmar om jag hade haft internetet hemma. Så nu är jag i alla fall lite förberedd inför det stundande läxföhöret:p Blää!!

Slutar skolan klockan tre idag, tror dock att jag ska sitta kvar i biblioteket en stund efter.
Måste kolla upp fakta om några gamla, dammiga filiosofer inför det stundande lovtalet... Jaja, det är kul att ha saker att göra. Sen måste jag komma ihåg att skriva ihop det där referatet från matchen i lördags.. Det tog ju emot en hel del senast jag försökte, men nu har jag skrivit ner lite stolpar och stödord, så att jag har något att bygga på. Löser sig förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0