Kväll...

Det har varit en lite skum dag idag... Man har liksom legat lite fel i tiden. Beror väl på omställningen av klockan kan jag gissa. Kändes som det var jättesent innan när vi var iväg och fikade, men då var klockan bara sju. Skumtskumt. Mysig fika i alla fall, stor latte och cheesecake:) Mums!! Sedan promenerade vi hem till babe igen. Jacob gnällde på mig för att jag gick så långsamt.. Men vi promenerar ju så sällan, så det gäller att njuta ordentligt när det väl sker:)

Imorgon drar veckan igång igen.
Har idag jobbat lite med min hemtenta som ska lämnas in på tisdag...fast har fortfarande en del kvar. Lär bli så att jag gör klart den på tisdag. Imorgon är det nämligen jobb som gäller igen, denna vecka står två pass på Triangeln på schemat. Ny butik igen, förvirrande och spännande. En som jag jobbade tillsammans med i Trelleborg i somras jobbar nu på Triangeln, kan ju alltid hoppas på att träffa henne imorgon.

Känner mig annars lite shoppingsugen,
handlade ju ingenting alls i fredags trots att pengarna rullade in. Tror det beror på att jag ännu inte betalt mina räkningar. Ska göra det imorgonbitti, får se om jag fortfarande är sugen efter det. I värsta fall gråter jag en skvätt, men tror och hoppas att det nog inte ska vara så illa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0