Kaffe!!!

Fredag!! Lycklig som alltid! På plats i skolan för en två timmarsföreläsning i talarteknik. Ska bli superkul!

Surfar runt lite, och villar in på Aftonbladets sida.
Vad möter min ögon?! En artikel som påstår att om man som kvinna dricker mycket kaffe så kan detta medföra att ens bröst krymper. What the....! Är det därför mina krympt de senaste åren.. Jag som trodde det var för att jag gått ner i vikt. Men icke sa nicke;) Iofs så har jag ju druckit kaffe sedan jag var tre...men å andra sidan har mina tuttar aldrig varit gigants precis.

I samma artikel stod det även att kaffedrickandet minskar risken för bröstcancer
. Det känns ju jättebra....och jag gillar ju faktiskt mina minis:) Så the kaffedrickande is still going strong!

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad har du lurat i mig egentligen?!



iof, får man bröstcanser kommer man ju behöva ta bort dem, då har man ju inga alls så du är förlåten!



Ha en trevlig fredag (K)

2008-10-17 @ 11:51:50
Postat av: Maria

Då kanske jag bordde testa de;)

2008-10-17 @ 17:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0